- Vásárolhatok regisztráció nélkül?
- Természetesen igen! Ám a regisztráció nagyban meggyorsítja a következő vásárlást.
- Milyen szállítási módok közül választhatok? Melyik mennyibe kerül?
- A futárszolgálatos szállítás a leggyorsabb, mégis elérhető áron kínáljuk! 30000 Ft alatt 3490 Ft-ba kerül a házhoz szállítás előre utalás esetén. 30000 Ft felett pedig ingyenesen viszi el a futár a csomagot az általad megadott címre, egészen 40kg-ig!
Ha nem tudsz egész nap a futárra várni, akkor GLS csomagpontra is kérheted a rendelésedet. (ennek méret és súlykorlátozásai vannak) Egységesen 2990 Ft-ért kérheted ezt a szállítási módot.
A megrendelt árut személyesen is átveheted, ekkor természetesen nem számolunk fel semmilyen plusz költséget. A személyes átvétel az alábbi telephelyeinken
ingyenes (előzetes egyeztetés szükséges):
2750 Nagykőrös, Bem J. u. 1.
2750 Nagykőrös, Csongrádi u. 19.
2750 Nagykőrös, Szolnoki u. 60.
2755 Kocsér, Szabadság u. 48.-50.
2747 Törtel, Ceglédi u. 20.
2700 Cegléd, Árpád u. 36.
6031 Szentkirály, Szent Istvár tér 12/b.
- Hogyan fizethetek a csomagomért?
- Ha személyesen veszed át az árut, akkor készpénzzel tudsz fizetni. A csomagautomatáknál és a postapontokon kártyás fizetés is lehetséges. A futárnak készpénzt adj a csomagért cserébe. Ha nem szeretnél utólag bajlódni, akkor el is utalhatod a végösszeget a számlánkra. (Bankszámlaszámunk:
65100390-16173370, kedvezményezett: KASZAP KFT. A megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni a megrendelés sorszámát!) De van lehetőség bankkártyás fizetésre is, ennek részleteiért kattints
IDE!
- Nem tudom, mi a legjobb az állatomnak. Kérdezhetek?
- Csak nyugodtan! Mindenkinek igyekszünk legjobb tudásunk szerint válaszolni, akár e-mailben, akár a
Facebook oldalunkon keres meg!
- Kedvezményes kuponom van. Hogyan tudom beváltani?
- Egészen egyszerűen! A Forpet.hu webáruházban felhasználható kuponokat a vásárlás során, a Kosárnál tudod beváltani az erre alkalmas rubrikában, a "Beváltom" gombra kattintva. Ha mégsem sikerül, írj egy e-mailt nekünk vagy hívj és utánanézünk, hogy mi lehet a gond. Figyelni kell a kupon lejáratára, vagy hogy valamilyen feltételhez kötött-e!
- Mikor kapom meg a csomagot?
- A megrendelés visszaigazolásától számított 1-5 munkanapon belül meg kell érkeznie a csomagnak! Amennyiben nem tudjuk tartani ezt az időintervallumot (például mert valami nincs raktáron), akkor telefonon vagy e-mailben értesítünk!
- Elállhatok a vásárlástól? Visszaküldhetem a terméket?
- A forpet.hu vevői részére különleges elállási jogot is biztosít: a Fogyasztó jogosult a megrendelést követő 8 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jeleznie kell írásban (e-mail: forpet.hu@gmail.com) és megerősítésként élőszóban (telefonon: 06306276310) egyszerre. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.
Ha már átvetted a terméket, akkor is jogosult vagy 30 napon belül indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztó viseli.
Amennyiben a termék sérült, vagy viseltes állapotban van, Szolgáltató kérheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az elállási jog tehát nem gyakorolható olyan termékek esetében, melyek csomagolásának sérülése (felbontása), vagy a termék átmeneti használata a termék további értékesítését lehetetlenné teszi. Ide értendőek a különféle játékok, tápok, magkeverékek, konzervek, gyógyhatású készítmények, technikai eszközök, egyéb romlandó termékek, a vákuumcsomagolt, forrasztott csomagolású vagy fóliázott termékek
A vásárlástól való elállás előtt érdeklődj munkatársainknál, hogy az adott termékkel kapcsolatosan milyen módon vagy jogosult az elállási jog gyakorlására.
- Módosíthatom a megrendelést?
- Természetesen! Ha többet, kevesebbet szeretnél valamiből, vagy meggondoltad magad és mást szeretnél, akkor jelezheted felénk mindaddig, amíg nem kapsz automatikus levelet arról, hogy csomagodat összeállítottuk és a rendelést lezártuk, mivel ekkor már becsomagoltuk és valószínűleg a futár elvitte.
- Nem megfelelő terméket kaptam. Mit tehetek?
- Nem jó a méret, a szín? Jelezd felénk, és mi a lehető legrövidebb időn belül kicseréljük a (még nem használt) terméket!
- Valamit nem találtam meg az oldalon. Akkor biztosan nem is árulják?
- Állattartóként biztosan te is tapasztaltad, hogy milyen széles tárháza van az eledeleknek, felszereléseknek... Képtelenség mindent megjelentetni egy oldalon, de természetesen törekszünk rá! Ha valamit keresel, de nem leled az oldalon, írj nekünk nyugodtan és mi megkeressük, honnan szerezhetnénk be neked a legjobb áron!